Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GT V6 Vs. Mazda RX-8 - Fifth Gear

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ванкиловите/реоторните двигатели съществуват от доста дълго време, като например Mazda RX-7 също е с ткъв двигател. Самия двигател представлява два ротора с точно 654сс3, които заедно правят 1308сс3. Може би голяма част от вас знаят Mazda RX-7 излиза началото на 90-те години, но и до ден днешен е една от най-предпочитаните коли за туниране в Америка и Япония, където от тези два ванкилови двигателя от по 654сс3 изкарват мощности от типа на 800-900к.с.
    Mazda RX-8 също е оборудвана с два ванкилови двигателя от по 654сс3, но се различават от тези на RX-7. Когато Mazda RX-8 излезе като модел първото нещо, което направи е да спечели награда за двигател на годината.
    Вярно е, че износването на ванкиловите двигатели е по-бързо, от колкото при нашите любими V4, V6, V8 и т.н., но явно Mazda са успяли да доразработят тези двигатели.
    Иначе като сравнение съм гледал един филм точно за Mazda RX-8 231к.с. u Alfa Romeo GT 240к.с. и казаха добри думи и за двете коли, но накрая ги описаха като елегантни бегачки, а не типични резачки, които да оставят всичко след себе си.

    Leider verbraucht auch der RX-8 recht viel Sprit. Sein Mindestverbrauch von 9,3 l/100 km spricht eine deutliche Sprache. Doch die positiven Seiten des Triebwerks ьberwiegen. Es ist vibrationsfrei und bei niedrigen Drehzahlen leise, kann aber bei hohen Touren richtig bцse schreien. Wenn jetzt noch die Ьbersetzung etwas kьrzer wдre... der 6. Gang reicht bis ьber 280 km/h.
    Motorart Wankel 2
    Hubraum 2x654 ccm
    Aufladung Wankel
    PS - UMin 231 PS - 8200/Min
    Nm - UMin 211 Nm - 5500/Min
    Motorlage/Antrieb Frontmittelmotor/Heck
    Gдnge/Schaltung 6/manuell
    Gewicht 1385 kg
    0 - 80 km/h 4,6 s
    0 - 100 km/h 6,4 s
    0 - 120 km/h 8,9 s
    0 - 130 km/h 10,4 s
    0 - 140 km/h 11,9 s
    0 - 160 km/h 16,1 s
    0 - 180 km/h 21,0 s
    Vmax 235 km/h
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • #17
      Тц-тц-тц, доста впечатляващо, но все пак колко живее този ДВГ?
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        Живее към 100 000км и след това нови ротори. Мазда РХ-7 (или Мазда Савана) е всъщност старичка, от края на 70те. Разликата с РХ-8 е , че 7 е битурбо, а 8 е атмосферна. Основния проблем (поне така пишат) на Мазда с роторните мотори бил сегментите, които уплътняват ротора към "цилиндъра". Пак според Мазда тоя двигател бил доста по надежден от буталния, щото има само 3 (словом три) движещи се части... двата ротора и вала. Та в РХ-8 с 8мото поколение Ванкелов мотор (който е и ТуинСпарк) Мазда твърдят, че са преборили компресията и тия семеринг.... който кара РХ да казва


        Сега да не мислите, дека съм некой голем умник ? Нема такова нещо ! Пише си го у википедия-та и за Феликс Ванкел и за Мазда и за другите. Аз само ми беше интересно и почетох преди време... и тормозех бат Енъо да ме просветлява . Та пак там пише, че и било много трудно с повече от 2 ротора и разхода и бил много голем (те я водят за 2600 кубика).


        Между другото Мазда са единствените, които са печелили Лъо Ман с японска кола и с двигател различен от буталния.. Мазда 787
        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

        Comment


        • #19
          старите роторни мазди повечето са атмосферни като има и трироторни(мисля че за австралийския пазар) и двуроторни битурбо
          незнам само каде видяхте че роторния двг е с по голямо КПД ванкелите горят като самолети и бенз и масло проблема е че тунингованите изкарват по 30-50 000 км преди да дадат фира .. също цилиндъра(ако може да се нарече такъв) на износен двг рядко изкарва втория ремонт тъй като е със специално покритие(никасил ако не се лъжа) което като се износи и чао иначе 5-та скорост е по обективно от топ гиър като цяло но е по сухо и скучно... и рх-8 като цяло е по добрата спортна кола макар че на мен не ми харесват и двете

          Comment


          • #20
            Да ходат да се скрият тия с тоя кенеф маздата
            ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
            BMW e39 facelift

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от grishav
              Да ходат да се скрият тия с тоя кенеф маздата
              Това е най-тъпото мнение, което съм чел в целия форум!!!!!!!!!!!!!!
              www.facebook.com/workshox

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от grishav
                Да ходат да се скрият тия с тоя кенеф маздата
                И от къде ти дойде тоя акъл Ти такава кола RX-8 виждал ли си въобще

                Още едно такова мнение и ще получиш БАН
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Ми от доста време има РХ-8 по наще пътища....даже последната която видях(е сигурно не са повече от 2-3 макс.) естествено червена беше с теглич отзад
                  98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                  Comment


                  • #24
                    През 70-те години се произвежда един автомобил NSU RO 80, ще излъжа от каква народност е. Та той е бил оборудван с ванкелов двг. И тъй като този мотор изкарвал към 100-ина хиляди км, автомобилът се продавал в комплект с още един мотор. Това последното признавам, че само съм го чувал, но би било забавно ако е истина и тук вече възникват разни въпроси от сорта: Дали и втория мотор е бил със същия номер
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #25
                      да и аз така съм чувал. освен това въпросното НСУ (немска марка) е било кола на годината заради авангардния двигател. предимствата са му по-малко движещи и триещи се части, липса на възвратно-постъпателни движемия което води до по-малко вибрации и по-плавна работа, по-компактен и лек и както обясни ВГЗ не с по-високо КПД а с по опростени така да се каже работни тактове. разработки имат много фирми включително и ЛАДА, но не се налагат не знам и аз защо... може би от икономически съображения... проблема му е сравнително високия разход и нуждата от специални (скъпи) материали за уплътненията между работните камери. както и да е според мен ако бяха вложени средствата по разработки на нови материали и управление на горивния процес при класическия бутален двг във ванкелния досега щяха да са постигнати по-задоволителни резултати. но единствената фирма която си позволява да екипира серийно автомобили с такъв тип ДВГ си остава мазда... и то по-скоро за екзотиката
                      '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                      '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                      Comment


                      • #26
                        Абе така си е ама тия кончета при кви обороти ги постига 13000.
                        Заради тая мазда бас съм губил.
                        Toyota Corolla 2010 1.6 VVTI

                        Comment


                        • #27
                          нещо което не става с куобатура става с обороти

                          а и маздата е по лека за мене
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #28
                            Нямам какво да допълня ,запознат съм с най-общото,но е факт че тази кола се ремонтира много много трудно RX-7 съм виждал няколко пъти от които 1-ата беше червена не в движение 2-та беше отвратително жълто преправяна с жигулов двигател (озаконена даже) с някакви свободни съчетания по предния капак щото двигателч стърчеше яко!!!
                            90 2.5 V6
                            Croma 1.9 multijet

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mladej_it
                              Нямам какво да допълня ,запознат съм с най-общото,но е факт че тази кола се ремонтира много много трудно RX-7 съм виждал няколко пъти от които 1-ата беше червена не в движение 2-та беше отвратително жълто преправяна с жигулов двигател (озаконена даже) с някакви свободни съчетания по предния капак щото двигателч стърчеше яко!!!
                              Не е труден ремонта, напротив Доста е опростен ванкела, но както казаха колегите няма голям ресурс този мотор. Проблема, е че ремонта е скъп и няма части за тях Кумът ми имаше намерие да купува RX-7 преди няколко години, но понеже мотора беше издухан и проверихме за части. Излизаше към 15 хил. лв. само частите

                              п.с. Въпреки, че беше духнал мотора, Маздичката се отвиваше много благо
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от grishav
                                Да ходат да се скрият тия с тоя кенеф маздата
                                Карай си Типо-то пич и ги мани тия от Мазда
                                Те още правят Ванкел, но след някоя и друга година може и да преминат към редови с 2 вала
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X